Jul 22, 2014

Garden Inspirer: Evy in Lövstabruk, Part 3

Last week my garden friend here in Lövstabruk, Uppland-Sweden had garden friends visiting.
She invited me to come and say hi! Great to meet them, really nice gardeners; Cecilia, Anna-Karin, Veronica & Stefan. I hope to see them and their gardens in the future.

I have been taking photos of Evy's garden before:
and this time I took a little quickie around her amazing garden again,
Enjoy:

Thank You again Evy, so great to have You as a garden friend, inspiration and village neighbor, Per!

2 comments:

  1. Härliga bilder du visar! Min engelska är inge vidare men bildernas språk behärskar jag bättre :) Alltid kul med nya trädgårdsbekanta. Hos Veronica o Stefan har jag njutit, de har en riktigt fin trädgård, åk dit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hejsan, Tack för Din titt :D
      Om du vill ha bloggen på Svenska spå finns det en översättningsknapp i den högra spalten, där kan du välja vilket språk du vill ha (fast jag garanterar inte att Googles översättning är perfekt ;) ).
      Jag hoppas att komma till Veronica och Stefans trädgård snart!
      Varma Hälsningar från Lövstabruk, Per!

      Delete